piątek, 15 lutego 2013

Walę tynki / recenzja nr 1.


Cześć wszystkim ! :)

Ostatnio działam na jakichś opóźnionych obrotach, nie mogłam się zebrać na napisanie pierwszej recenzji, a poza tym trudno było wybrać kosmetyk, którego recenzja pojawi sie jako pierwsza. Stwierdziłam, że skoro ostanio przykładam dużą uwagę do stanu moich włosów, pojawi się produkt do ich pielęgnacji. Po podcięciu zniszczonych końcówek, przyszła pora na ich regenerację. Pomaga mi w tym:

              Regenerujące serum na rozdwajające się końcówki włosów z serii HairX, firmy Oriflame, 
które tak się prezentuje: 



Co o nim pisze na stronie?
"Starannie opracowany kompleks silikonowy osłania zniszczone końcówki włosów ochronną warstwą, która zapobiega ich rozdwajaniu się. Stosuj serum tak często, jak to potrzebne. 30  ml"

Co prawda, ja używam go po podcięciu końcówek i szczerze mówiąc, muszę przyznać, że nakładam je, jak mi się przypomni czyli jakieś 2-3razy w tygodniu, mimo tego zauważyłam, że moje są w nienaruszonej formie. Nie znalazłam ani jednej rozdwojonej końcówki. Produkt jest mega wydajny, wystarczą 2-3krople. Nie można przesadzać z dozowaniem, ponieważ włosy zrobią się klejące i tłuste, a tego przecież nie chemy :) .Nakładam je zazwyczaj na suche i umyte włosy.  Serum jest w formie olejku, ma delikatny, przyjemny zapach. Poza tym, plus za opakowanie. Wygodne i praktyczne. Konsultantki bardzo go sobie chwalą, ma wysoką średnią w skali ocen na stronie oriflame aż 4,5 / 5gwiazdek. Jeśli jest w promocji, opłaca się go zakupić.

Cena produktu:
normalna: 25,00zł
w promocji: 14,90zł



Ostatnio wzięłam udział w pierwszej wymiance, z covtrawiepiszczy, muszę napisać, że paczka przyszła super szybko, bo już na drugi dzień. Wymianka udana! Wszystko ok, super sprawnie i bez problemów, więc wielki plus dla tej Pani :):).(zdjęcie jak na złość mi się nie zgrało na kompa, zagości w drugim poście:):) 




Z okazji wczorajszych walentynek, zostałam obdarowana przez mojego lubego pięknymi kwiatami: 


Mała rzecz, a cieszy :) 

Ps. Napiszcie dziewczyny, jakie produkty (głównie posiadam z Oriflame'u) chciałbyście zobaczyć na moim blogu i przeczytać o nich recenzje. Jesli posiada któraś z Was to serum, o którym pisałam powyżej, napiszcie własne odczucia na jego temat, chętnie przeczytam :) 

Buziaki,Pa.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz